elinsilverheart

Alla inlägg under juli 2013

Av elin silverheart - 17 juli 2013 18:24

  var och hoppade lite med love hos marley och de gick jätte bra! Ohoho. Han hoppade fantastiskt. Men då och då behövde han faktist ta upp benen lite mer och anstränga sig, för på vissa hopp var han för klantig och rev hinder.   Alla bilder blev unika TA INTE BILDERNA UTAN ATT FRÅGA, DET ÄR COPYRIGHT PÅ DEM!! 

Bilden jag tycker är vackrast av dessa tre, är denna   

Av elin silverheart - 17 juli 2013 18:05

Duktig tjej ♥

     

Av elin silverheart - 17 juli 2013 15:18

  • Du får MAX vara med dem i en timme.För dom ska gå på sommarbete heladagen
  • Om höbalarna tar slut får du tjäna js och köpa ny! 
  • Prata inte med någon och säg att du är jag, för då kan de bli ett stort missförstånd!
  • Gör dom INTE illa. 
  • Dom ska ha gröna smileys när jag kommer hem :) 
  • Du får inte slösa mina sc!
  • Sälj inget! OM du gör de blir jag väldigt arg på dig. 
  • Tävla inte dom i championat, detta är deras "semester" på ängarna. 
  • Gå inte med i någon klubb, acca INTE någon vänförfrågning. 
  • Gör inte mina gula uppdrag!

Av elin silverheart - 17 juli 2013 10:18

  :'( Jag skulle ju lätt blivit sååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket snyggare   

Av elin silverheart - 17 juli 2013 09:45

 

Love kommer alltid ha den finaste boxen/spiltan, där de kommer ljus in från fönstret och har sin egna lilla hörna. Thunder har den stora boxen för ibland kan han bli väldigt rastlös och gå rundor i spiltan/boxen.

Belle har spiltan/boxen närmast de öppnaste fönstren, för hon behöver friskt luft då hon blir lite varm ibland. 

Av elin silverheart - 16 juli 2013 12:36

Sry guys.. men jag hinner inte med fler tidinställda! Just nu är de 3 eller 4 tidinställda :( Har grejer att göra irl.. Hoppas ni förstår.. så bloggen får bli lite döende när jag är borta :/ Jag kanske slänger in en eller två tidinställda sen. 

Av elin silverheart - 16 juli 2013 11:56

Stack upp till berget idag med thunder och tänkte lite på några saker. ♥  " I believe i can fly, and taste the sky! " Hahah 

Det var riktigt mysigt, och vi fick se otroligt många vackra utsikter!    Och bergsklättring är väldigt bra för thunder. Han är höjdrädd så han måste övervinna sin rädsla, då när vi ska utforska Södra jorvik ska vi klättra i massa berg! ( åtminstonde försöka :D )   

Fakta om mig c:


Tjena och vad kul att du har hittat till min starstable online blogg! ;3 I spelet heter jag Elin Silverheart & är 14 år och väldigt tävlingsinriktad med mina hästar. ;)

här kan du översätta

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

~ Fakta om Lovefighter ~

    Namn: Lovefighter

smeknamn: Love

född: augusti 2000

kön: hingst

ras: jorvikist varmblod

mankhöjd: 167 centimeter

temperament: snäll, busig, lydig

avkommor; 0

Gren: Dressyr

ägare: Elin silverheart

------------------------

Lovefighter är min första häst, min soulrider häst & den hästen som hängt med mig 90% på alla äventyr. 

~ Fakta om Thundershadow ~

  Namn; Thundershadow

Smeknamn; thunder

född; januari 2003

kön; hingst

ras; danskt varmblod

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; snäll, flitig

avkommor; 0

Gren: hoppning

Ägare: Elin Silverheart

 

~ Fakta om Supernova ~

    Namn; Supernova

smeknamn; Nova

född; juli 2004

kön; sto

ras; svart oldenburgare med vit bläs och vita strumpor

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; het, snäll, busig 

inriktining; hoppning samt allround.

Avkommor; 0

Gren: Western 

Ägare; Elin silverheart

--------------------------

 

~ Fakta om Skybelle ~

     

Namn: Skybelle

smeknamn: Belle

född: Oktober 1999

kön: Sto

ras: rödbrun holländskt varmblod

mankhöjd: 169 centimeter

temperament: pigg, snäll, framåtriktad

avkommor; 0

ägare: Elin Silverheart

--------------

~ Fakta om Darkbeauty ~

Namn; Darkbeauty

Smeknamn; Darkie

född:December 2009 

kön; Hingst

ras; jorvikisk ponny

mankhöjd; 135 cm

temperament; Vild, uthållig och snäll

avkommor: 0

Gren; Allround

ägare; Elin Silverheart

 

Länkar

mja


Skapa flashcards