elinsilverheart

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

ett litet gulligt åsiktsinlägg.

Av elin silverheart - 2 augusti 2013 11:05

Åsiktinlägg... hmm... kanske jag gör någon som hatar ridpass inlägg glad nu!? HA?! nejmen ._,

Jag är väldigt trött på en sak, väldigt väldigt väldigt TRÖTT på vissa som skriver att man måste ha varierande inlägg. Just precis, detta inlägg ska handla om min åsikt till varierande inlägg. 

Jag som knappast har varierande inlägg skämms lite. För nästan ALLA bloggar jag läser dagligen skriver om - om du vill ha en bra blogg, JA då måste inläggen vara varierande! Nästan alla då som skrivit om de har varit emot ridpass. OKEJ jag skriver ridpass, hatar ni mig nu?! OKEJ jag skriver att jag vann ett guld i mlc och jag är glad, hatar ni mig nu?! Ungefär så känns de i min lilla hjärna när jag läser. Visst är de lite kul med åsiktsinlägg, men ibland vill man faktist läsa lite ridpass och se hur de gott för en i ett champis. Detta är min blogg, och jag bestämmer helt själv vad jag ska skriva om, vad skulle jag annars ha en EGEN blogg till? Jag är öppen till kritiker dygnet runt!! 


De blev inte så långt för jag är för lat att lägga ut all min ilska och jag vill inte kännas dum mot er läsare    Och jag siktar verkligen inte detta på någon speciell.   En fin bild när jag tricktränade med love ♥ Dock hade jag mina tävlingskläder som är lite fult.. woops :$

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin silverheart - 26 december 2013 11:27

Om några dagar är de nyår och jag kan tyvärr inte fira det på sso då, så jag gjorde de nu. ;)  Jag kommer även inte blogga mer här, kanske efter nyår men vi får se helt enkelt. Om jag ens kommer back...         ...

Av elin silverheart - 25 december 2013 15:27


 

Av elin silverheart - 23 december 2013 12:55


Har fortfarande paus. Men jag lägger in bilder här då å då x)   ...

Av elin silverheart - 21 december 2013 21:26


    här ella pella som satt på en fjälla

Fakta om mig c:


Tjena och vad kul att du har hittat till min starstable online blogg! ;3 I spelet heter jag Elin Silverheart & är 14 år och väldigt tävlingsinriktad med mina hästar. ;)

här kan du översätta

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

~ Fakta om Lovefighter ~

    Namn: Lovefighter

smeknamn: Love

född: augusti 2000

kön: hingst

ras: jorvikist varmblod

mankhöjd: 167 centimeter

temperament: snäll, busig, lydig

avkommor; 0

Gren: Dressyr

ägare: Elin silverheart

------------------------

Lovefighter är min första häst, min soulrider häst & den hästen som hängt med mig 90% på alla äventyr. 

~ Fakta om Thundershadow ~

  Namn; Thundershadow

Smeknamn; thunder

född; januari 2003

kön; hingst

ras; danskt varmblod

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; snäll, flitig

avkommor; 0

Gren: hoppning

Ägare: Elin Silverheart

 

~ Fakta om Supernova ~

    Namn; Supernova

smeknamn; Nova

född; juli 2004

kön; sto

ras; svart oldenburgare med vit bläs och vita strumpor

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; het, snäll, busig 

inriktining; hoppning samt allround.

Avkommor; 0

Gren: Western 

Ägare; Elin silverheart

--------------------------

 

~ Fakta om Skybelle ~

     

Namn: Skybelle

smeknamn: Belle

född: Oktober 1999

kön: Sto

ras: rödbrun holländskt varmblod

mankhöjd: 169 centimeter

temperament: pigg, snäll, framåtriktad

avkommor; 0

ägare: Elin Silverheart

--------------

~ Fakta om Darkbeauty ~

Namn; Darkbeauty

Smeknamn; Darkie

född:December 2009 

kön; Hingst

ras; jorvikisk ponny

mankhöjd; 135 cm

temperament; Vild, uthållig och snäll

avkommor: 0

Gren; Allround

ägare; Elin Silverheart

 

Länkar

mja


Skapa flashcards