elinsilverheart

Alla inlägg under september 2013

Av elin silverheart - 30 september 2013 16:16

Om man inte tänker på nybörjar kläderna som man fick i självaste starten så är detta min allra allra, allra första outfit.      Well, tränset är ganska ljust för benlindorna och sadeln, men de sket jag i när jag bara hade dedär. Sedan skaffa ja en ljus nyans av svart på träns så de matchade mer. Ja va väl bra på att slänga ihop en outfit, hahaha. Iallafall en outfit som låg nära i mitt hjärta på sso. Vägrade knappast aldrig ta bort benlindorna, ja menar då förstördes hela outfiten. ;) Och dem smutsiga ridstövlarna haha.. Kunde inte heller aldrig byta skor, om man har en outfit måste man ju ha den varje dag, ellerhur? xD Nah :)   Nova min lilla top model. ♥ 

Att ta reda på vilken outfit som var sin första, är faktist ganska roligt. Man ser ju hur man ändras med tiden..


ps. så ville ja säga att ja bloggar när jag har lust och tid. Om jag inte orkar å inte har tid så får ni stå ut med att bloggen kan bli lite halvdöd! Men vänta inte för länge, för någongång kommer de komma inlägg ;)


Av elin silverheart - 26 september 2013 14:49

Rubriken lyder, hahah men en sak har jag verkligen inte tänkt på, jorviks natur. Varje dag, dag på dag rider man på dom gammla spåren. Efter 1,5 års spelande vet man nästan alla vägar. Men om man rider på vägarna i de ovanliga hållet som man inte brukar, inser man faktist hur fint de är :D Jag tog med mig Love ut eftersom alla hästarna har bara rört på sig i champisar, och ingen annan motion. Så jag börjar 'jagskamotioneraenavminahästarvarjedag' - vecka. Jag har ju tre hästar (just nu ;) ) och det är 7 dar i veckan. Alltså får varje häst rida ett motionpass två gånger sen så söndagen ledigt för jag gör så himla många saker och hinner knappast med! Somsagt tog ja ut love å traskade på.   Lixom, kolla bakrunden? Kolla alla detaljer.. Allt är fantastiskt ♥ Varför har jag inte uppskattat detta innan? En virtuell stor värld.. som man utforskar på helt fel sett, vill ja säga. Snart inom kanske (?) en månad släpps södra jorvik. Vi har fått sneak peak bilder och det är ju otroligt bra gjort där oxå.. Men kommer den andra sidan glömmas bort? Ofc kommer den inte göra de för blåa finns att göra här, lopp osv.. När södra jorvik äntligen släpps de första jag ska göra är att hämta love, ta på mig min första riktiga outfit ja har gjort på sso och rida in med daisy. De kommer nog vara MER än magiskt. c:

Och jag tog en fin bild till, där jag lät love galoppera bort sina energikickar. 
 


seeya!


Av elin silverheart - 24 september 2013 19:33

Hejhej, har saknat bloggen men dessutom har jag haft kul utan den oxå!

jag tänkte börja här smått å gott som förra gången ja började blogga å de gick ju bra! Ellerhur?

Dock så har jag sålt Thundershadow.. När jag hade köpt Supernova (infon om henne finns i menyn) så hade jag knappast tid med thunder. Jag tränade och tränade nova varjedag så ja hann knappast rida nån av dom andra hästarna. Thunder var nog sorgligt vis den hästen som jag hade börjat rida minst.. Jag kunde inte ge den kärlek han behövde så jag sålde honom till en sprallig tjej som var väldigt överlycklig! Hon har lovat att ta hand om honom väl, och när jag får chansen att åka in till södra jorvik så ska ja hälsa på honom ♥ Hon hade även sagt när vi träffades, att han hade kommit långt i hoppningen! :D Så ni vet att han inte kommer komma upp på bloggen, och vi alla saknar honom men vi vet att han har bättre där han idag är. 

Men nova är fulltränad och klar så nu har jag tid för de andra hästarna igen! c: 

Somsagt skulle ja börja blogga igen, men ja håller på me designen så ge mig 2-4 dagar så brjar ja blogga igen när allt är på plats.

See ya later, alligator

Fakta om mig c:


Tjena och vad kul att du har hittat till min starstable online blogg! ;3 I spelet heter jag Elin Silverheart & är 14 år och väldigt tävlingsinriktad med mina hästar. ;)

här kan du översätta

Fråga mig

13 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

~ Fakta om Lovefighter ~

    Namn: Lovefighter

smeknamn: Love

född: augusti 2000

kön: hingst

ras: jorvikist varmblod

mankhöjd: 167 centimeter

temperament: snäll, busig, lydig

avkommor; 0

Gren: Dressyr

ägare: Elin silverheart

------------------------

Lovefighter är min första häst, min soulrider häst & den hästen som hängt med mig 90% på alla äventyr. 

~ Fakta om Thundershadow ~

  Namn; Thundershadow

Smeknamn; thunder

född; januari 2003

kön; hingst

ras; danskt varmblod

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; snäll, flitig

avkommor; 0

Gren: hoppning

Ägare: Elin Silverheart

 

~ Fakta om Supernova ~

    Namn; Supernova

smeknamn; Nova

född; juli 2004

kön; sto

ras; svart oldenburgare med vit bläs och vita strumpor

mankhöjd; 1.65 cm

temperament; het, snäll, busig 

inriktining; hoppning samt allround.

Avkommor; 0

Gren: Western 

Ägare; Elin silverheart

--------------------------

 

~ Fakta om Skybelle ~

     

Namn: Skybelle

smeknamn: Belle

född: Oktober 1999

kön: Sto

ras: rödbrun holländskt varmblod

mankhöjd: 169 centimeter

temperament: pigg, snäll, framåtriktad

avkommor; 0

ägare: Elin Silverheart

--------------

~ Fakta om Darkbeauty ~

Namn; Darkbeauty

Smeknamn; Darkie

född:December 2009 

kön; Hingst

ras; jorvikisk ponny

mankhöjd; 135 cm

temperament; Vild, uthållig och snäll

avkommor: 0

Gren; Allround

ägare; Elin Silverheart

 

Länkar

mja


Ovido - Quiz & Flashcards